10.5.06

Meemi

Martsuli haastoi minut tähän meemiin ja tässäpä minun vastaukseni.

Neljä työtä, joita olen elämäni aikana tehnyt:
1. Apulaissiivoaja sivukylän pikkukoululla
2. Poiminut mansikoita (sekä kitkenyt ja istuttanut samaisia kasveja)
3. Anturiprosessoija
4. Testaussuunnittelija


Neljä paikkaa, joissa olen asunut:
1. Pieni kotikunta
2. Vantaa
3. Järvenpää
4. Nykyinen kotikunta

Neljä televisio-ohjelmaa, joita tykkään katsella:
1. Strömsö
2. Tila
3. Joka kodin asuntomarkkinat
4. Pioni

Neljä paikkaa, joissa olen ollut lomalla:
1. Athens jenkeissä x2
2, Kos
3. Mallorca
4. Alania

Neljä internet-sivua, joilla käyn päivittäin:
1. www.mail.yahoo.com
2. www.mail.google.com
3. www.blogilista.fi
4. keskustelupalsta, jonka haluan pitää omana tietonani, ihan normaali ja kiva "mesta", mutta haluan pysyä siellä persoonottamana henkilönä ;-)

Neljä lempiruokaani:
1. Pippuripihvi
2. KanaBurrito
3. Jauhelihaspaghetti
4. Suklaa (se ON ruokaa silloin kun on ISO suklaan tarvis!)

Neljä paikkaa, joissa mieluummin olisit juuri nyt:
1. Tulevassa kodissa
2. Sängyssä
3. Ulkomailla
4. Ulkona

Neljä ystävää, joille olen lähettänyt tämän viestin (jotka täten haastan) ja joiden arvelen [lue: toivoisin] vastaavan
1. Päivi
2. Lankakomero
3. Meri
4. Riikka

Ei kommentteja: