3.5.06

Lankaa

Nyt loppui paasto. Kävin ostamassa Merinosilkkejä Kanadan vaihtoa
varten, mutta toista tarvitsemaani sävyä ei ollut... Olin kuitenkin niin
vakaasti päättänyt jo lopettaa paastoamisen lankojen ostossa, että
ostin vajaan kiekon hahtuvaa ja yhden kerän Mirelle -lankaa. Sekä
minun ensimmäiset Addi -puikkoni ja jo ennen niiden kokeilua olen
ihan innoissani niistä! "Siima" ei väänny väkisin korkkiruuvikierteelle
ja puikon ja siiman liitoskohta vaikuttaa tosi sujuvalta.
Ah, ne toimivat varmasti!


Now I'm free to buy yarn while I dropped away from the
Lankahamsterit Pudotuskisa. I was going to buy yarn for the yarn
exchange with my Canadian friend, but they didn't have otherone
of the colors that she likes to have... so it takes two days to order it.
I had toughed to drop today, so I bought new yarns anyway; one
skein of Mirelle and a sparce disc of unspun yarn. I also bought
my firs Addi circular needles!
They seem to be worth of all the praise!

4 kommenttia:

Arteeni kirjoitti...

Hupsan... korjasin langan nimen ;-) Mitäs sinä olet Mirellestä tehnyt?

Anonyymi kirjoitti...

Siis minkälainen on tämä Mirelle? Se on minulle täysin tuntematon lanka.

Anonyymi kirjoitti...

Ihanan väristä hahtuvaa! Vähänkö oon kade...

Arteeni kirjoitti...

Mirelleä löytyy tekstiiliteollisuudelta, villaa ja polyamidia, hauskan näköistä ihan sellaisenaan: http://www.sandnesgarn.no/StortBilde.aspx?bildeId=202245&mElement=hGarn&bildeStiType=fargekart