31.8.06

SNY - postia - KIITOS!!!

Sain postia!! Ihanaa!! Kiitos Salainen Neulova Ystäväni! Postilaatikosta löytyi tänään ihana vaaleansininen orvokkikuvioinen paketti jonka sisällä oli reilun kaupan luomumaitosuklaata (nam!), ihana postikortti Anne Geddesin poseeraavilla vauvoilla ja kolme ihanan pehmeää ja suloisen rennon + rempseän vaaleanpunaista Merinokerää (Schachenmayr nomotta Merino, 50 g, 160 m, konepestävä). Sävy on tosi herkku!! Kiitoksia ystäväiseni!

Kysymykseesi vastaisin sen verran, että ohjeiden osalta olen hiukan myöhäisherännäinen ja minua on alkanut kiinnostamaan Eris tai Rogue -ohjeet. Kirjoista olen kaikista eniten innostunut erilaisista idea- ja mallineulekirjoista, pikkusälää ja pikkuviemisiä ym. sisältävistä ohjekirjoista ja pitsikirjoista. Blogissani pitäisi olla lista minulta löytyvistä käsityökirjoista ja pidän sen hyvin ajantasalla. Amazoniin olen laatinut toivelistan omaksi muistin virkistykseksi, se pitäisi löytyä osoitteella etunimisukunimi ät yahoo piste com (korjaa ossu, nimelläni en listaa onnistunut löytämään kun kokeilin)... piippaa jos ei löydykään. Neulekirjat ovat minulle kyllä äärettömän rakkaita, joten kova paketti lämmittää varmasti mieltä aivan yhtä paljon kuin pehmeätkin! Kiitos vielä paketista ja oikein lämmintä ja aurinkoista syksyn odotusta sinulle!

Ei kommentteja: