6.2.07

Taas (epäonnistunut) pipo :)


Tän piti tulla mulle itselleni. Teinkin tuosta valkoisesta nurinoikeinjoustinneulepipon, mutta kun lanka loppui kesken, niin purin sen ja aloitin uuden. Tällä kertaa kokeilin tuollaisia pieniä palmikoita, mutta eipä se lanka riittänyt sen kummemmin. En vaan enää viitsinyt purkaa tuota takertuvaa lankaa, joten päätin jatkaa vaaleanpunaisella sen loppuun. Mutta PAH!!! Sekin loppui kesken! Minulla piti olla vielä ruskeaa Teddyä pieni jämäkerä kaapissa, mutta sitä ei löytynytkään mistään. Ilmeisesti olen sen jo jossain vaiheessa selättänyt. Olisin jatkanut päälaen ruskealla ja heittänyt lopuksi koko päähineen värikattilaan ja kokeillut sen värjäämistä ruskeaksi (mitäänhän ei ollut enää menetettävissä). Mutta kun ei, niin EI. Nyt alkoi jo ketuttamaan ja kovasti. Päätin kuitenkin olla luovuttamatta ja jatkoin lopun SNY:n tuomilla merinovilloilla (nelinkertaisena), se kun sattui tosi lähelle tuon vaaleanpunaisen sävyä. Sitä ei juurikaan huomaa tuolta päälaelta vaaleanpunaisen Teddyn vierestä, mutta kun lanka oli koko ajan niin "lopuillaan", niin kavennukset tuli tehtyä turhan tehokkaasti, eikä pipo enää sovi minulle. Sekin tulee siis "alamittaisten" käyttöön.

Hmph. Kyllä minä vielä itsellenikin pipon teen, olkoot ne vaikka viimeiset sanani!

Malli
: oma
Lanka: Novitan Teddy (ja hiukan merinovillaa) 83 g
Puikot: 4,5 mm

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Pääasia että pipo tulee käyttöön ... itse en ole 'uskaltanut' edes aloittaa kunnolla pipoja, koska jotenkin ne tuntuvat niin vaikeilta.